Summering

Torsdag och fredag jobbade jag som ett as och höll inte alls på och somnade på lagret..eeehehhehe(A) Galet slut helt enkelt, men money, money, money<3

Helgen var helt underbar helt enkelt, det är väl allt jag har att säga..Några ledord skulle väl kunna vara: Nya vänner, GOD öl, stek vid rastsjön, jävligt opumpad fotboll...Jaa ungefär så. Kanonkul(Y)


Nu ska jag ut och försöka pressa lite, men det är seriöst 30 grader:O Sen ska jag till Österby och jobba på musikveckan, känns väl ärligt talat sådär om man tänker att jag kunde ha badat och solat hela dan...Men är man pank så är man....

Nej, nu blir det solen för min del!

Det går bra nu....

Ciao amigos<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0