Ajajaj, det bultar och det bankar..

Har jobbat idag igen och det var fullt på salongen! Jag och Ingela har iaf inte märkt att det här ska vara det "fattigaste" månaderna, lucky us med andra ord;)
Idag var även Sara med och den stackarn tvingade vi att damma produkthyllan, inte lätt att vara praktikant:P
Iaf så flög dagen förbi som vanligt och snart var det dags att åka hem igen, med lite nya klippsår, hihih.
Den här veckan ska jag även jobba på fredag, es nice! Och efter det ska jag åka in med laget och curla, ska bli awsome!


Snackade nyss med min lilla (ex) rödluva och det var så skönt. Har saknat henne:) Dock kan jag ha frusit sönder handen men det var värt det;)


Nu blir det te och muffins!
Ciao<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0