Blondt bombnedslag, hell yeah!

Aaahh, äntligen fredag idag! Har varit ledig idag, dock ingen sovmorgon för det för jag hade tid hos Ingela kl 08.15, katchiing med andra ord. Var där fram tills 12 men nu är jag iad blond igen. Kanske lite för askigt men who gives a damn? Inte jag iaf... Jag skulle ha tagit en bild också, men jag fastnar som inte på kort..

Jag har också hunnit baka, förhoppningsvis snuskigt goda, powerbars! Jag tänkte att det skulle vara intressant att testa på.

Igår var det torsdag vilket brukar innebära löpning och stenhård fys, men vi skippade löpningen(wiiiieee) men körde istället obeskrivligt hårt på fysen..You gotta love brottning..Missförstå mig inte, det är skitkul och grymt bra träning..Men man blir så blåslagen, ni ska se mina knän, och musklerna känns som att någon marinerat dem i bensin och sedan tänt på...Men jag har hört att det är det som ger bra resultat..Time will tell

Nej, om man ska ner och testa en powerbar och sen blir det väl antagligen fredagsmys med pistagenötter och en film.



Mina efter-nyårslöften:

Jag ska bli mer spontan...Och jag försöker verkligen!
Jag vill kunna uttrycka mig i vackra ord igen..Den förmågan försvann tydligen i husbranden..
Jag måste lära mig att visa mer känslor


<3 till Axel, tack för att du står ut med mig. Jag älskar dig<3

Kommentarer
Postat av: Loliiiiis Lolis

Powerbarsen var fett fett fett sjukt goda :)



Du är bäst Tessirese! :)

2010-02-23 @ 17:14:19
URL: http://louiseavstensunda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0