Fortfarande måndag

Sådär..Då har jag dammsugit och skurat hela palatset..Fast inte jättenoga, det orkar man inte..Då får faktiskt hela klanen Andersson/Hedlund dra sitt strå till stacken. Jag har också testat att åka skidor...Inte min grej det kan jag säga direkt! Fast jag var kung i uppförsbackarna där det var mer spring än ren skidåkning..Jag åkte cirka en km sen gav jag upp och vände.. På denna 2 km korta stracka hann jag även med att dra på arslet riktigt ordentligt, DET kommer att kännas imorrn! När jag hade kommit in i värmen kände jag att det var ngt som fattades i vårt nystädade hem, muffins! Så jag bakade världens godaste chokladmuffins med chokladkräm på, oh yes I just did;)

Nej, om man ska kila ner och invänta mammas applåder för min fina städning när hon vandrar in från kylan.


Ciao<3

P.S Jag vill ha pengar så jag kan vara sjukt materialistisk och köpa massa kläder och tatuera mig. Jag vill, jag vill, jag vill! D.S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0