18.33

Äntligen är helgen här! Jag har jobbat mina två första dagar, lite pinsamt att man är helt slut efter två dagar, haha! Det gick iaf kanonbra tycker jag, önskar att jag vore lite mer säker på färgerna bara...Men det kommer väl:)

Åkte till stora staden Uppsala igår och kollade på bio. Snabba cash blev det, riktigt bra var den. Otroligt välgjort! Se den;) Sen åkte jag med min man<3 till Österby för att sedan ta en skön liten promenad i iskylan och snöfallet till Dannemora. När vi kom fram insåg vi ganska snabbt att det kanske var läge att skotta. Axel, man som han är, tog snabbt skyffeln och började skotta med starka tag. Jag stod på trappen och hejade på och sopade lite grann..Vi tror på traditionella könsroller i vårt förhållande, hahahxD

Nu är det iaf lördag och jag har ätit en galet god homemade fruktsallad:
En apelsin
Ett äpple
En banan
Lite russin
Lite hallon

Es nice!

Nu blir det en film eller fortsätta mysläsa, ciao amigos<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0