18.38

jag har träningsvärk och det är så obeskrivligt skönt, för det måste ju betyda att jag har tränat. Och det har jag, medans Axel sov som ett barn så utnyttjade jag hans hantelset till fullo och gymmade på som ett riktigt proffs!
Jag ska köra som aldrig förr idag också på min älskade crosstrainer, jag måste bara smälta maten lite först:)

Drog en vinare med Sanna och Ellen igår också, riktigt mysigt fastän det blev lite småläskigt med alla spökhistorier där ett tag...Men tjejsnack is the shit!

Axel ringde och sa att han skulle ta 16.40 bussen till mig, då blev jag glad. Sen ringde han 2 minuter senare och sa att han skulle ta 18.40 bussen istället för att han skulle träffa en gammal klasskompis, då blev jag lite sur..Fast det var inte meningen det var bara det att jag nog ville ha honom för mig själv..Men sen kom jag på att jag inte ägde honom riktigt än, då släppte min surhet!

Nej, nu måste jag plugga till mitt stora slutprov på tisdag. (På onsdag slutar jag och det ska bli så jääävla skönt! Inte för att jag vill slippa klassen, dem kommer jag att sakna, men dom där jävla tågen kommer jag inte ens sakna om jag så ens fick betalt för det!)
Just ja, plugg var det sagt, fast snart kommer ju Axel...xD


Just nu vill jag bara att du ska vara här och ge mig en kram och söndagsfira med mig<3

Ciao amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0