Jag har gått långt idag...

Igår käkade jag min första GI-måltid och det satt som en smäck, if you know what I mean;) Fullkornspasta och ädelost och skinksås, MUMS!
Yes sir, det är sant! Jag ska alltså börja på GI och det är inte för att banta, även om jag inte skulle gråta ofantligt mkt om några hekto ramlade av, utan det är för att kolla om min underbara magkatarr mår bättre av det. Även om jag tycker att personalen på Östhammars akuten är jättetrevliga och givmilda så kan man ju testa att självmedicinera lite granna...
Jag och Axel ska även sluta äta godis, huuuge moneysaver, så håll koll på honom åt mig så att han inte fuskar!


Jag åkte in till stora staden uppsala för att möta Lovisa och gå till Här och shoppa lite grann..
Jag köpte:
En finishkam
En utredningskam
En tvåhövdad borste
En kam med 10 skär
En vattenspruta

500 spänn baybay!
Om ni vill ha en väldigt lång sträcka att gå, testa att gå från stationen till slutet på kungsgatan, det tar ett tag..Eller så kan ni ta bussen ut till mig och gå ifrån busshållplatsen..Detta har jag gjort idag och det resulterade i några mumsiga blåsor på mina tår..Varför tar jag alltid fel skor?

Nej, crosstrainern är ledig har jag hört!

Ciao<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0