paaaaain

Igår hade jag min första träning på...Eeehh alldeles för länge helt enkelt..Och tro mig när jag säger att jag valde totalt fel dag att göra min comeback på. Först skulle vi springa intervaller, nice tänkte naiva jag, då får man ju iaf vila lite. Sen säger Wahla att intervallerna är runt brandstationen, och för er som inte vet hur den sträckan känns kan jag rekommendera er att testa..Och ni måste springa så ni får den underbara coromantvägsbacken som sista spurt.
Alltså, först ett uppvärmingsvarv i lagom skönt tempo, och jag hängde med. Skitstolt var jag. Sen var det bara 3 varv kvar, där vi skulle hålla högsta möjliga medelfart..Och tro mig det gjorde jag..Det var bara det att alla andra var mycket mycket snabbare....Men jag klarade iaf 3,5 varv vilket var mycket bättre än vad jag trodde!

Sen var det raka vägen in i ladan där det väntades box, och där mina vänner kan jag säga att jag hämtade upp mig rackarns bra! Jag boxade skiten ur de flesta, hehehe...Nej men jag klarade passet utan att dö iaf, VICTORY!
Och om jag hade massa sportjournalister skulle de säkerligen fråga mig; "hur känns det?" Jaa, smärta överallt i hela min arma kropp..Fortfarande så värt det! JAG ÄR PÅ G IGEN!!


Nu ska jag bada, ciao amigos<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0